برنامه های فرهنگی و هنری جشنواره مد و لباس فجر از ۱۸ تا ۲۴ تیر برگزار می شود

مرضیه الهه دادی از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از ۱۸ تا ۲۴ تیر خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های علمی، نمایشی و طراحی برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر صبح امروز سه شنبه 31 خرداد با حضور مجید امامی دبیر کارگروه، ساماندهی مد و لباس، سپیده یاقوتی، دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و  مرضیه اله دادی دبیر اجرایی این رویداد  در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 در این نشست «مرضیه الهه دادی»، دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: برای یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر بخش‌های مختلفی از جمله بخش علمی، نمایشی،طراحی و ... در نظر گرفته شده است. در بخش  جنبی جشنواره همایشی نیز برگزار می شود.

وی افزود:  برنامه های فرهنگی و هنری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از ۱۸ تا ۲۴ تیر اجرا می‌شود.

مرضیه الهه دادی اظهار کرد: در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از برندها و تولیدکنندگان ایرانی در ۸ گرایش مد و لباس، جواهرات و کیف و کفش دعوت شده تا مجموعه‌های خود  را بر اساس مد سال ۱۴۰۱ به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر  با اشاره به اینکه نمایشگاه «ایران ویژند»  در ۲ سالن از نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: از تمام علاقمندان  حوزه مد و لباس و خانه مد دعوت می کنیم تا برای شرکت در این رویداد در سایت جشنواره که اعلام می شود ثبت نام کنند.

 

کد خبر 1188042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha