اطلس مساجد لرستان تهیه می شود

حجت الاسلام قدرتی، از تهیه اطلس مساجد لرستان خبر داد و گفت: در این راستا به دنبال رفع موازی کاری ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(31خرداد)، در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت روز تبلیغ و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: کار عمده سازمان تبلیغات جهاد تبیین است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: تبلیغات را باید به عنوان نسخه بروز که مد نظر مقام معظم رهبری و همان جهاد تبیین است مورد توجه قرار داد و برنامه ها در جهت تبیین این مهم در پیش گرفته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار داریم، گفت: از فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای برای مقابله با توطئه های دشمن باید استفاده شود.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: در هفته تبلیغ برنامه هایی همچون دیدار با مسئولان ارشد استان، سرکشی از معمرین حوزه تبلیغ و امامت، نشست تخصصی با معاون آموزش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، نشست خادمین تبلیغ، تجلیل از بازنشستگان و خدمت گذاران مردم در ادارات تبلیغات اسلامی و برپایی نمایشگاه در نماز جمعه مورد توجه قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در بحث اعزام مبلغ حدود٣۵٠ اعزام به مناطق عشایری داشته و ١٠ هزار برنامه در فضای مجازی و ٢٠٠ جلسه شورای راهبردی تبلیغ برگزار شده است.

 

وی از برگزاری ٢٠ همایش تبلیغی طی چهار سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۵ هزار مباحثه و سخنرانی در خصوص جمعیت، خدمت رسانی به ١٢٠٠ نفر در بیمارستان‌ها در دوره همه گیری بیماری کرونا و حدود ١٣ هزار اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان را داشتیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه به فعالیت ٣۵ امام محله در سطح استان اشاره کرد و گفت: ٩٧ امام روستا نیز در سطح استان فعالیت دارند

 

وی با بیان اینکه ١٠٠ خانه قرآنی در سطح استان فعالیت دارند، عنوان کرد: این تعداد در سال جاری به ٢٢٠ خانه خواهد رسید.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: در بخش تشکل‌های دینی بیش از ١۵٠٠ هیئت مذهبی فعال و٣۵ کانون فرهنگی تبلیغی نیز در سطح استان فعالیت دارند.

 

وی به تهیه اطلس مساجد استان اشاره کرد و گفت: در این راستا مشکلات و مباحث مطرح در مسجد احصا و رسیدگی می‌شود و در تهیه اطلس فرهنگی مساجد بدنبال رفع موازی‌ کاری‌ها هستیم

کد خبر 1188048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha