بحرینی گفت: در بررسی اولیه در تخریب بخشی از قبرستان «دارالسلام» خلاف قوانین دیده نشد، اما این مورد بازهم مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (سه شنبه 31 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: صیانت از اراضی ملی و آزادسازی بستر حریم رودخانه ها در دستور کار دادستانی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته نزدیک به 30 هکتار اراضی حریم رودخانه ها آزادسازی شدند که عمدتا در حوزه سپیدان بود، افزود:  پیگیری و صیانت از باغ های قصردشت را در دستور کار قرار داده ایم که برای این امر کمیته ای هم راه اندازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت نظارت هم شناسایی و پلمپ واحدهای غیرمجاز شکل گرفت، گفت: 92 درصد کالاهای موجود انبارهای تعیین تکلیف شدند و قرارگاه تنظیم بازار در استانداری شکل گرفته است و دادستانی هم عضویت دارد و روزانه 2 هزار واحد صنفی مورد بررسی قرار می گیرد که حدود چهار هزار پرونده تشکیل شده است که عمده در مورد احتکار و گران فروشی است.

وی از راه اندازی کمیته ای در رابطه با مجرمین سابقه دار خبر داد و گفت: فعالیت آنان مورد رصد روزانه قرار می گیرد.

دادستان شیراز گفت: در بررسی اولیه در تخریب بخشی از قبرستان «دارالسلام» خلاف قوانین دیده نشد، اما این مورد بازهم مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی اجاره مسکن بررسی انجام شده است، تاکید کرد: جلسه ای هم با اتحادیه صنف مربوطه شکل گرفته است و نظارتی بر مشاورین املاک شکل بگیرد و از مردم می خواهیم قراردادها در بنگاه های املاک مجاز ثبت کنند.

کد خبر 1188050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha