باغ موزه دفاع مقدس مربوط به تاریخ لرستان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس مربوط به تاریخ لرستان است، گفت: این موزه ظرفیتی برای نهادینه سازی روحیه خودباوری، ایثار و ازخودگذشتگی و تکلیف گرایی دوران دفاع مقدس بین نسل امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(31خرداد)، در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی باغ موزه دفاع مقدس لرستان اظهارداشت: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مربوط به تاریخ لرستان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مجموعه باغ‌ موزه دفاع مقدس استان لرستان را باید برنامه‌محور و با تعامل و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی پیش برد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهره مندی از گروه‌های فرهنگی که نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب هستند باید در پیشبرد اهداف در این مرکز فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه  بخشی از تاریخ لرستان به دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلاب برمی‌گردد، گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس بین نسل نو با تکیه بر ظرفیت هایی همچون زبان هنر باید مورد توجه باشد.

 

وی بیان کرد: باید واقعیت‌های دفاع مقدس را به نسل کنونی و آینده انتقال داد و در این راستا می توان از هنر، تألیف کتاب، شعر و همچنین شیوه‌های مختلف استفاده کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دفاع مقدس محل روییدن خودباوری، ایثار و ازخودگذشتگی و تکلیف گرایی بود و این روحیه را باید در یک محل متمرکز همچون باغ موزه دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود.

کد خبر 1188103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha