گلایه‌مندی مردم از عملکرد مدیران سرخط تماس‌های مرکز سامد

حسینی پور با بیان اینکه بخش اعظم تماس های امروز مردم با مرکز سامد ابراز گلایه مندی از عدم پاسخ گویی مدیران میانی در دستگاه ها بوده است، گفت: تداوم نارضایتی مردم از عملکرد مدیران دستگاه های دولتی موجبات تعیین تکلیف شدن مدیران میانی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۳۱خرداد) با حضور در مرکز سامد ضمن پاسخ تلفنی به پرسش ها و مشکلات مردم شریف استان مازندران، اظهار کرد: شنیدن درد و دل مردم برای هر مسئولی یک اتفاق مبارک است چرا که ما از دل مردم به این جایگاه رسیده ایم و نباید بعد از تصدی بر مدیریت فاصله مابا مردم زیاد شود.

 

استاندار مازندران به بروکراسی های اداری و دوری مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: حضور مسئولین در مرکز سامد موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می آورد.

 

وی با بیان اینکه رضایت خلق خدا رضایت پروردگار متعال را در بر دارد، افزود: رئیس دولت سیزدهم خودشان مردمی و در دل مردم هستند؛ مدیران این دولت هم موظف اند در استان در هفته یک روز حتما وقت خود را به ارتباط مستقیم با مردم اختصاص دهند.

 

حسینی پور با بیان  اینکه بخش اعظم تماس های امروز مردم با مرکز سامد ابراز گلایه مندی از عدم پاسخ گویی مدیران میانی در دستگاه ها بوده است، خاطرنشان شد: مدیران دستگاه های دولتی و کارکنان بدانند اگر مردم نارضایتی از دستگاهی در هر شهرستان داشته باشد و این نارضایتی تواتر پیدا کرد حتما مدیران تعیین تکلیف می شوند.

 

وی با تاکید براینکه از فرماندار تا دهیار باید به امور مردم با دقت و سرعت رسیدگی کنند، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و نباید پشت در اتاق مدیران چشم انتظار دیدار با مدیر دستگاه باشند.

 

حسینی پور با بیان اینکه نماز فریضه مهمی است و همه باید قائل به انجام این وریضه مهم الهی باشیم اما اگر ارباب رجوع در دفتر کار حاضر بود ابتدا باید کار ارباب رجوع رسیدگی شود و بعد نماز اقامه شود، اضافه کرد: امورات مردم باید در راس مدیران دستگاه ها باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم بدانند مواردی که در ۱۱۱مطرح می کنند بدانند مستقیم در اداره کل بازرسی ثبت می شود، گفت: اقدامات تحقیقاتی بلافاصله بعد از ثبت درخواست انجام می شود و نتیجه پیگیری هایی که انجام شد با تماس تلفنی از سوی همکاران ما در استانداری مازندران به سمع و نظر مردم شریف استان رسانده می شود.

کد خبر 1188115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha