بررسی  آخرین وضعیت اجرای بند (ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور

اعضای کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت اجرای بند (ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای پروژه های عمرانی و عملیات راه‌سازی را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم و علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت اجرای بند (ز) تبصره 1 قانون بودجه سال 1400 و 1401 کل کشور در خصوص اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای پروژه های عمرانی و عملیات راه‌سازی را بررسی کردند. در این جلسه مقرر شد؛ وزارت نفت حواله‌های صادر شده در سال 1400 را به میزان 46 هزار و پانصد میلیارد ریال  ( بر اساس مفاد صورت جلسه مورخ 10 خرداد ماه 1401 در دفتر نایب رئیس مجلس) حداکثر تا پایان تیرماه 1401 تحویل دستگاه‌های اجرایی نماید.

 

همچنین وزارت نفت متعهد شد تا زمان تصمیم گیری نهایی پیرامون لایحه پیشنهادی دولت( جهت اصلاح بند (ز) قانون بودجه سال 1401 از تیر ماه 1401) وکیوم باتوم سال جاری را حداکثر تا اسفند ماه به میزان 190 هزار میلیارد ریال تحویل دستگاه‌های اجرایی نماید.

 

طرح پیشنهادی دولت و نمایندگان حاضر در جلسه از طریق کمیسیون انرژی یا عمران حداکثر تا یک ماه تصویب خواهد شد. دولت با این طرح موافقت نموده و وزیر را به عنوان نماینده دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌ها در دریافت حواله قیر خود کوتاهی می‌کنند، کمیسیون عمران با جدیت بر عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 1188151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha