سه ماه کسری خدمت برای مشمولان متاهل به ازای هر فرزند

سهنگ قربان نژاد گفت: به ازاي هر فرزند ۳ ماه کسرخدمت به کارکنان وظيفه متاهل تعلق می گیرد،

«سرهنگ سجاد قربان نژاد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: تمامی کارکنان وظيفه متاهلي که به خدمت اعزام شده اند، در هر منطقه اي که خدمت کنند از 2 ماه کسرخدمت بهره مند خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به ازاي هر فرزند 3 ماه کسرخدمت به کارکنان وظيفه متاهل تعلق می گیرد، گفت: مشمولان غايب بالاي 3 سال غيبت چنانچه جهت اعزام به خدمت سربازي خود را معرفي کنند، در انتظامي استان محل سکونت خدمت خواهند کرد.

سرهنگ قربان نژاد ادامه داد: تمامی مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهرهای شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و  مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیر ماه دریافت کرده اند می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: این دسته از مشمولان مي بايست یکم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ قربان نژاد در پایان خاطر نشان کرد: مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملي و شناسنامه و  مدارک مربوط به شرايط خاص خود را به همراه داشته باشند.

کد خبر 1188239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha