سواحل انزلی با ۱۴۰ ناجی غریق بازگشایی شدند

صالحی کرد آبادی از استقرار ۱۴۰ ناجی غریق و بازگشایی طرح های دریای انزلی خبر داد و گفت: ۱۴۰ ناجی غریق در طرح های دریا و نقاط خطر آفرین به منظور اجتناب گردشگران از شنا در نقاط خطر آفرین مستقر شده اند .

«سجاد صالحی کرد آبادی » امروز (چهارشنبه،1 تیر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: مجموعه‌های طرح دریای شهرستان بندرانزلی به منظور لزوم اجتناب گردشگران از شنا در نقاط خطرآفرین آماده سازی و بازگشایی شدند و ۱۴۰ ناجی غریق در نقاط خطر آفرین و طرح‌های سالم‌سازی سواحل این شهرستان استقرار یافتند.  

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری انزلی اظهار داشت: همزمان با سراسر استان گیلان طرح های سالمسازی شهرداری انزلی و طرح دریای منطقه آزاد انزلی با هماهنگی دستگاه قضایی نیز برای استفاده عموم بازگشایی شد. مجموعه‌های خصوصی یاس متین، مجتمع فرهنگی تفریحی ذوب آهن، و مجموعه رفاهی کارگران نیز برای اجرای شنای امن آماده شدند.

 

وی با بیان اینکه هیات نجات غریق انزلی بیش از ۱۰۰ نقطه خطر آفرین را در طول نوار ساحلی شهرستان در مناطق شهری و روستایی شناسایی کرده است، تصریح کرد: هزینه دستمزد 140 ناجی غریق در مناطق شهری برعهده شهرداری و پیمانکار مربوطه و در نقاط روستایی توسط بخشداری و دهیاری‌ها پرداخت می‌شود.

 

صالحی از گردشگردان، مسافران و شهروندان خواست از شنا در نقاط خطرآفرین و نقاطی که در آن تابلوی شنا ممنوع نصب شده به شدت اجتناب کنند و تاکید کرد: جلسات متعددی تحت عنوان ستاد ساماندهی سواحل برگزار شده و مقرر شد مراقبین طرح دریا علاوه بر ناجیان غریق به‌کار گمارده شوند همچنین امسال از بازرسین نیز بر حسن اجرای عوامل نظارت می کنند.

کد خبر 1188280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha