۱۳ وزیر و معاون، رییس جمهوری را در سفر به خراسان شمالی همراهی می کنند

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی گفت: طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهوری، در سفر «آیت الله رییسی» به استان ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهوری، رئیس دولت را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حامد مسعودی فر» امروز چهارشنبه با بیان اینکه طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهوری، در بیست و ششمین سفر استانی رییس جمهوری، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور؛ آیت الله «سید ابراهیم رییسی» را همراهی می‌کنند، افزود: بر اساس این گزارش «دکتر وحیدی» وزیر کشور در شهرستان بجنورد حضور می یابد.

 

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی بیان کرد: «دکتر عین الهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، «مهندس محرابیان» وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج، «دکتر زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، «دکتر سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم و «دکتر ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

 

وی افزود: در این سفر «مهندس قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «دکتر خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، «حجت الاسلام والمسلمین تقوی» عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، «حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی» عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

 

مسعودی فر اظهارکرد: همچنین «دکتر اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهور، «دکتر میر کاظمی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و «دکتر مرتضوی» معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رییس جمهوری خواهند بود.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در بیست و ششمین سفر استانی خود روز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر می کند.

 

 

کد خبر 1188302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha