قطع برق سازمان های متخلف آخرین اقدام برای مجاب کردن سازمان ها جهت رعایت الگوی مصرف است

پوریا قطع برق سازمان های متخلف آخرین اقدام برای مجاب کردن سازمان ها جهت رعایت الگوی مصرف است، گفت: ۲۵۰ گروه از همکاران وجود دارد که هر روز ادارات تهران را دسترسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رامین پوریا، مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص قطع شدن برق هشت اداره و سازمان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف با اشاره به اطلاع رسانی شرکت توزیع برق تهران بزرگ به همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای عمومی برای رعایت الگوی مصرف برق گفت: قرار بود که اگر ادارات الگوی مصرف را رعایت نکنند، برق آن ها را قطع و اسامی آن سازمان ها و دستگاه ها را اعلام کنیم.

 

وی از قطع برق هشت دستگاه اجرایی در روز سه شنبه و نام بردن اسامی آن ها گفت و بیان کرد: تعدادی از بانک های عامل، مراکز آموزشی، یکی از ساختمان های وابسته به مخابرات از دستگاه هایی بودند که روز سه شنبه برق آن ها قطع شد. روز چهارشنبه نیز این عملیات مجدا اجرا می شود تا زمانی که دستگاه های اجرایی این مصوبه را رعایت کنند. با اجرای مصوبه کاهش مصرف دستگاه های اجرایی و قطع برق دستگاه های متخلف، به دنبال کنترل پیک مصرف برق تهران هستیم. با این کار می توانیم سرویس بهتری را به مشترکان برق در تهران ارائه دهیم.

 

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه قطع برق سازمان های متخلف آخرین اقدام برای مجاب کردن سازمان ها جهت رعایت الگوی مصرف است، گفت: 250 گروه از همکاران وجود دارد که هر روز ادارات تهران را دسترسی می کنند. دو بار مراجعه حضوری به ادارات داشتیم، مشاوره حضوری ارائه می دهیم تا مشکلات ادارات برای کاهش 30 درصدی برق در ساعت اداری و کاهش 60 درصدی در ساعت غیر اداری رفع شود.

 

وی درباره قطع برق ادارات و اینکه این امر باعث اخلال در ارائه خدمات به شهروندان نمی شود، گفت: قطع برق در ساعات آخر ادارات صورت می گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند. در بازدیدها مطمئن شدیم که این مراکز مجهز به مولد اضطراری هستند.

 

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بر اساس دستورالعمل پدافند غیر عامل همه مراکز حساس، مهم و حیاتی ملزم هستند مولد اضطراری داشته باشند تا در صورت قطع برق از آن استفاده کنند.

کد خبر 1188305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha