هدفگذاری سپاه کربلا برای کاهش ۳۰درصدی برق مصرفی

سردار مسلمی بابیان اینکه سپاه قرار شده در تابستان ۳۰درصد برق مصرفی خود را کاهش دهد، گفت: چگونگی کاهش مصرف بین تمام حوزه ها در سپاه کربلا بیان و تبیین شد تا این تعهد سپاه محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز (یکم تیر) در رزمایش سراسري صرفه جويي در مصرف (آب و برق) که به همت سپاه کربلا و سازمان ها و دستگاه های اجرایی متولي؛ همزمان به صورت ارتباط زنده تصویری با آئین افتتاحیه کشوري این رزمایش در سالن اجتماعات الغدیر برگزار شد با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که خدمتگذار مردم هستیم، اظهار کرد: مدیران صنعت آب و برق استان با همکاری سازمان مهندسین سپاه کربلا به دنبال رفع چالش های حوزه آب و برق استان هستند.


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مصرف برق کشور ۶۷هزار مگاوات است،  افزود: تولید کشور ۵۵هزار مگاوات است و با میزان مصرف همخوانی ندارد. 

 

وی با بیان اینکه افزایش تولید به زودی امکان پذیر نیست، گفت: مصرف بهینه برای جلوگیری از تنش برق و آب ضروری است.

 

سردار مسلمی با بیان‌اینکه عمده مشترکین برق استان را مشترکین خانگی تشکیل می دهند، ادامه داد: استان مازندران از صنایع مادر فقیر است و برای مصرف بهینه باید به سراغ مشترکین خانگی و ادارات و ارگان ها برویم.

 

وی بابیان اینکه سپاه قرار شده در تابستان ۳۰درصد برق مصرفی خود را کاهش دهد، گفت: چگونگی کاهش مصرف بین تمام حوزه ها در سپاه کربلا بیان و تبیین شد تا این تعهد سپاه محقق شود.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه صرفه جویی به معنای عدم استفاده درست از حامل های انرژی نیست، افزود: تلاش داریم در صورت امکان با خاموشی های منظم برخی ساعات روز شاهد کاهش مصرف برق باشیم.

 

وی بابیان اینکه آبیاری فضای سبز سپاه کربلا را با چاه های زیرزمینی پیگیریم، ادامه داد: استاندار مازندران نیز بر مصرف بهینه آب و برق در ادارات و دستگاه‌هاي اجرایی استان  در کنار سپاه کربلا تاکید دارند.

کد خبر 1188354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha