شهر «طسوج» فارس با همت خیر نیک‌ اندیش طسوجی دارای کتابخانه می شود

منوچهری گفت: ورود خیران به پروژه ها موجب برکت و سرعت بخشی به کار می شود و شهر «طسوج» با همکاری «شعبان انصاری ‌فر»، خیر نیک‌ اندیش طسوجی از نعمت کتابخانه برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 1 تیر) در جلسه با خیر نیک ‌اندیش طسوجی برای ساخت کتابخانه در شهر «طسوج» گفت: با همکاری «شعبان انصاری ‌فر»، خیر نیک‌ اندیش طسوجی این شهر فاقد کتابخانه دارای کتابخانه‌ خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی فارس افزود: ورود خیران به پروژه ها موجب برکت و سرعت بخشی به کار می شود و نگاه و توجه اداره کل کتابخانه‌ های عمومی فارس به حوزه خیرین، ویژه است و معتقدیم نگاه خیرین، نگاه مادی و زمینی نیست و چیزی فراتر است.

وی اضافه کرد: شهر طسوج عنوان کرد: «طسوج» از شهرهای فاقد کتابخانه استان فارس است که علیرغم برخورداری از جمعیت زیاد هنوز از نعمت کتابخانه برخوردار نیست و در سال های اخیر تلاش‌ هایی در این زمینه انجام شده که امیدواریم با حضور و نیت خیر نیک اندیش این شهر شاهد کتابخانه دار شدن «طسوج» باشیم.

 منوچهری تاکید کرد: با برنامه ‌ریزی صحیح و کارشناسی، کار اصولی پیش خواهد رفت و تعهدات این خیر محترم در خصوص ساخت کتابخانه و تعهدات اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به بهترین شکل و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن انجام می شود.

خاطر نشان می شود، مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی فارس در دیدار با «شعبان انصاری ‌فر»، خیر نیک‌ اندیش طسوجی و «قاسم زارع»، وکیل وی، ساخت کتابخانه در شهر فاقد کتابخانه طسوج را مورد بررسی قرارداد.

کد خبر 1188358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha