پرونده ۲۲۰ شرکت متخلف حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استانها بیش از ۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ پرویز فرجی، مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استانها بیش از ۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است. طی همین مدت، تعداد 220 فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده  یک هزار میلیارد و 545 میلیون ریال می باشد. 
 
 
وی در ادامه به آمار بازرسیهای انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری 1910 مورد بازرسی که منجر به 63 فقره پرونده به ارزش 289 هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری 2933 مورد بازرسی که منجربه 157 فقره پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و 256 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استانها ارسال گردیده است. 
 
 
این در حالیست که  براساس آمار ارسالی  از فعالیت بازرسان استانهای سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً بالغ بر 12060 مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل 531 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 6 هزار میلیون ریال شده است. 
 
 
مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت  متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد. 
 
 
این مقام مسئول؛ ضمن تاکید بر  نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوء استفاده های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن 124 و یا مراجعه حضوری به ادارات کل صنع ، معدن و تجارت استانها، بازرسان را دراین نظارت مستمر یاری نمایند.
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1188364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha