ادای احترام شورای قضایی گیلان به مقام شامخ شهدا در هفته قوه قضاییه

به مناسبت هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان گیلان بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «حمزه خلیلی» رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه اعضای شورای قضایی، به مناسبت هفته قوه قضاییه صبح امروز(چهارشنبه،۱ تیر) با حضور در گلزار شهدای شهر رشت بار دیگر از مقام شامخ شهدا و رشادت های آنان تجلیل کرده و یادشان را گرامی داشتند.

 

در این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام رفیع همه شهدا ادای احترام کردند.

 

 

*بازدید مسئولان قضایی استان از چند شرکت دانش بنیان در اولین روز از هفته قوه قضائیه

حجت الاسلام «خلیلی» رئیس کل دادگستری استان گیلان و «سید مهدی فلاح میری» دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی در اولین روز از هفته قوه قضائیه از چند شرکت دانش بنیان بازدید کردند.

 

«سیدمهدی فلاح میری» در این بازدیدها با اشاه به اینکه شرکت‌های دانش بنیان ماحصل عمل و اندیشه جوانانی است که جز به تولید و خلاقیت فکر نمی‌کنند اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال به نام تولید، دانش بنیان و کار آفرینی از سوی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) دستگاه قضایی استان نیز مانند سایر نهادها وظیفه دارد تا از این شرکت‌ها حمایت کرده و در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارد.

 

دادستان مرکز استان با بیان اینکه سرمایه در گردش و تامین تسهیلات بانکی در راستای توسعه و تجاری سازی ایده ها  از مهم ترین خواسته‌های موسسات و شرکت‌های دانش بنیان است اعلام کرد: بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حمایت‌های قانونی لازم را در این خصوص اعمال کرده و نوع وثیقه را از طرح‌ها یا تولیدات همین شرکت‌ها قرار دهند تا جوانان متخصص این مرز و بوم بتوانند ایده‌های خود را بدون دغدغه به تولید و تجاری سازی تبدیل کرده و در جنگ اقتصادی دنیای امروز سربلندتر باشند.

 

کد خبر 1188436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha