یکی از وظایف اصلی سپاه کار کردن در حوزه فرهنگ است

محسن نسب امیری گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه کار کردن در حوزه فرهنگ است چرا که فرهنگ زیر ساخت تمامی فعالیت ها در همه حوزه ها می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن نسب امیری» در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: سپاه آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی را دارد.

 

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان مطلب که قطعا می توانیم در کنار فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاقات خوبی رقم بزنیم، تصریح کرد: فرهنگ زیر ساخت جامعه است و این مهم بر کسی پوشیده نیست ما اگر بخواهیم موفق عمل کنیم باید به فرهنگ توجه جدی داشته باشیم.

 

وی افزود: آنچه که امروزه در جامعه ما اتفاق افتاده حاصل حرکات خوبی می باشد که در حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی که مد نظر دین مبین اسلام است، رخ داده است.

 

نسب امیری با بیان این مطلب که هدف ما فرهنگ سازی و انتقال ارزش ها از نسلی به نسل دیگر است، بیان کرد: اگر امروز سر سفره مکتب عاشورا نشسته ایم نشان از فرهنگ و فرهنگ سازی دارد که از نسل های گذشته منتقل شده است.

 

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: اگر فرهنگ ما درست عمل کند و خوب پیاده شود قطعا مثل همیشه در برابر دشمن پیروز هستیم چرا که در جنگ امروزی نیاز است فرهنگ سازی شود.

 

وی با بیان این مطلب که ما امروزه در مقابل جنگ های مختلف قرار داریم، اظهار کرد: ما می توانیم با استفاده از فرهنگ و زیر ساخت های فرهنگی در مقابل تمامی جنگ ها ایستادگی کنیم.

 

نسب امیری در خاتمه تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی سپاه کار کردن در حوزه فرهنگ است چرا  که فرهنگ زیر ساخت تمامی فعالیت ها در همه حوزه ها می باشد.

کد خبر 1188458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha