هدف از رزمایش ملی امام رضا علیه السلام کاهش و صرفه جویی حداکثری در استفاده از آب و برق است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از رزمایش ملی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را کاهش و صرفه جویی حداکثری در استفاده از آب و برق دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه(اول تیرماه) در حاشیه  رزمایش ملی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در راستای صرفه جویی مصرف آب و برق،  مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو که در استان نیز این رزمایش مشترک بین سپاه ثارالله، شرکت توزیع برق شمال و جنوب استان و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برگزار شد؛ مطالبی بیان کرد.

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هدف از این رزمایش، کاهش مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نه تنها در سیستم های اداری و نظامی سپاه بلکه تسری به سایر نیز پیدا می کند.

 

 

 

وی ادامه داد: تا ۱۵ شهریور در همه خانواده‌های مربوط به سپاه و حتی در نظر داریم در کل جامعه هدف بسیج این امر را ساری و جاری کنیم تا بتوانیم به اهداف رزمایش که کاهش ۱۰ درصدی در مصرف انرژی و آب و برق در استان است، برسیم

 

 

 

سردار نظری تاکید کرد: این رزمایش با رمز یا علی بن موسی الرضا توسط فرمانده سپاه اعلام شد و ان شاءالله با استعانت از امام رئوف به مشکلات ناشی از کمبود آب و برق در تابستان است به سایر هموطنان کمک کنیم.

 

 

 

وی اظهار کرد: علاوه بر بحث ساعت کاری، خاموش کردن برخی سیستم های غیرضرور نیز همه مدیران توجیه می‌شوند و در بحث مصرف آب هم جاهایی که نیاز ضروری نیست باید با عدم استفاده، کاهش حداکثری و صرفه‌جویی حداکثری را داشته باشیم.

 

 

 

 

سردار نظری گفت: موارد زیادی است که دستورالعملی در بندهای مختلف برای کاهش مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تنظیم شده که سعی خواهیم کرد بین آحاد بسیجیان و مردم ساری و جاری کنیم.

کد خبر 1188484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha