فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای نحوه مدیریت مصرف برق و آب ضروری است

سرهنگ عسگری گفت: فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای نحوه مدیریت مصرف برق و آب در شرایط کنونی امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد رضا عسگری» در حاشیه اجرای رزمایش صرفه جویی مصرف برق و آب در استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عبور از دوره انبوه مصرف در شرایط کنونی و نحوه مصرف بهینه آب و برق مقدمات اجرای رزمایش مشترک مصرف را در سطح استان به وجود آورد، گفت: مدیریت مصرف انرژی امری ضروری است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نحوه مدیریت مصرف برای عموم جامعه در شرایط موجود یک ضرورت مهم محسوب می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد گرفته اند، افزود: سپاه روح الله با در اختیار داشتن ظرفیت های مختلف در بخش های گوناگون به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و تولید محتوا می تواند نقش آفرین باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه صرفه جویی در همه امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از دستورات مهم دین مبین اسلام است، خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی و ارائه راه کارهای نحوه مدیریت مصرف برق و آب در شرایط کنونی می تواند بسیار کارگشار باشد.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تمامی اماکن و مقر های سپاه و بسیج در استان مرکزی با رویکرد کاهش مصرف بکار گرفته شده است، ادامه داد: طرح کاهش مصرف و بهینه سازی ویژه خانواده های پاسداران و بسیجیان و آحاد سربازان وظیفه در مصرف خانگی مورد توجه خواهد بود

کد خبر 1188488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha