تلاش در راستای ارتقای سلامت اداری/ شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شوند

آقاجری با اشاره به تلاش سازمان بازرسی در راستای ارتقای سلامت اداری جهت فراهم کردن ارائه خدمات بهتر گفت: همچنین بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیگیری و تسهیل امور تولید در طول سال مدنظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد آقاجری» امروز (چهارشنبه ۱ تیر) در جمع خبرنگاران، به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: آغاز تیرماه مصادف با هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفای ایشان است و از این رو یاد و نام شهدای انقلاب و شهدای راه عدالت را گرامی می داریم.

 

بازرس کل ویژه استان خوزستان افزود: در این راستا در جهت تجدید عهد و پیمان با شهدایی که والاترین سرمایه خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند همه همکاران حوزه قوه قضاییه به گلزار شهدا آمده اند تا با شهدا تجدید میثاق کنند و از روح بلند شهدا برای تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت یاری بجویند.

 

وی با اشاره به تلاش سازمان بازرسی در راستای ارتقای سلامت اداری جهت فراهم کردن ارائه خدمات بهتر اضافه کرد: امیدواریم در برنامه هایی که برای هفته قوه قضاییه تدارک دیده شده بتوانیم در خدمت مردم باشیم و خدمات را به خوبی ارائه دهیم.

 

آقاجری با اشاره به برنامه های هفته قوه قضاییه عنوان کرد: علاوه بر دیدارهای مردمی مکرری که در بازرسی کل استان و نماز جمعه مرکز استان و برخی شهرستان ها تدارک دیده شده، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استفاده از فرمایشات و توصیه های ایشان از دیگر برنامه های مورد نظر است.

 

وی ادامه داد: بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیگیری و تسهیل امور تولید که در طول سال نیز مدنظر است یکی دیگر از برنامه های مورد نظر برای هفته قوه قضاییه است و در این زمینه جلساتی با حوزه شرکت های دانش بنیان و صنایع خواهیم داشت.

 

بازرس کل ویژه استان خوزستان یاد آور شد: در خصوص بحث پروژه های نیمه تمام و یا تعطیل، تاکید است که به صورت جزیی به موضوع نگاه نشود و با دعوت از دستگاه های مختلف مساله را حل و فصل کنیم تا خدمت رسانی به مردم با اجرا و تکمیل این پروژه های نیمه تمام تسریع شود.

 

کد خبر 1188498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha