تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی هدف سازمان تبلیغات است

حجت الاسلام نظیری با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه تصمیم‌سازی طراحی برنامه و اجرا گفت: به منظور توجه دادن مردم به ارزش‌ها برنامه‌هایی چون «تجلیل از کاسب‌های خوب» در همدان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه یکم تیرماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی،گفت: ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی از اهداف سازمان تبلیغات است.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نهایتا چهار نیرو فعال هستند که خیلی از شهرستان‌ها نیز دو یا سه نفر دارند،  افزود: یکی از دلایلی که سازمان نتوانسته در ماموریت‌های خود موفق باشد به خاطر رویکردهای اشتباه در برخی از دوره‌ها بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه به برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی مسئولان ادارات تبلیغات در نماز جمعه، تشکیل میز خدمت، برگزاری همایش‌ شبکه تبلیغ، گفت‌وگو پیرامون نظام موضوعات اولویت‌دار انقلاب اسلامی در جمع شبکه تبلیغ بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و ممتازان در عرصه تبلیغ عنوان کرد: چند ویژه‌برنامه در حال برنامه‌ریزی است و چون در نظام اندیشه مقام معظم رهبری تاکید بر جهاد تبیین، حوزه خانواده و جمعیت بوده به آنها خواهیم پرداخت.

 

نظیری به ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در اقامه ارزش‌های الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: در راستای نشان دادن خروجی و اثر تبلیغ در فضای جامعه نیز چند برنامه تعریف شده که متناسب با نوع نیازها و دغدغه‌های امروز مردم در فضای جامعه شکل می‌گیرد.

 

وی با اشاره به تمرکز بر گفتمان «روایت امید»، یکی از رویکردها را برنامه «کاسب، حبیب خدا» برای شناسایی و تجلیل از کاسبان خوب عنوان کرد و گفت: بنا داریم با کمک مردم ارزش‌ها در فضای جامعه نشان داده شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه از دیگر موضوعات مورد توجه اجاره بهای منازل، حوزه خانواده و جمعیت، ازدواج جوانان و فرزندآوری است بیان کرد: به دنبال این هستیم فرهنگی را در فضای جامعه نهادینه کنیم تا مردم در اجاره دادن منزل با دید انصاف رفتار کنند و حمایت از دیگر برادران دینی را مد نظر داشته باشند.

 

کد خبر 1188502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha