نظارت بر نمازخانه‌های بین‌راهی با جدیت پیگیری می‌شود

عظیمی، تنظیف وضوخانه و نمازخانه‌ها را طوری که در شان و درخور نماز و نمازگزاران باشد، مورد تاکید قرار داد و گفت: نظارت بر مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز کردستان عصر چهارشنبه یکم تیرماه در كارگروه بررسی وضعیت نمازخانه‌های محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: مهمان‌نوازی و تكریم مسافران، از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز ما ایرانیان به‌ویژه مردم کردستان به‌شمار ‌می‌رود.

 

 

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان، با بیان اینکه مردم این استان همواره از لحاظ میزبانی شهره خاص و عام بوده‌اند، افزود: زمانی که مهمان وارد استان می‌شود می‌طلبد زمینه و امکانات لازم برای خدمات‌دهی به‌ویژه اقامه نماز مهیا باشد.

 

 

وی عنوان کرد: بهبود وضعیت نمازخانه مجتمع‌های بین‌راهی، پمپ‌بنزین‌ها و تفرجگاه‌ها در استان باید هرچه سریعتر و قبل از آغاز سفرهای تابستانی در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

 

 

عظیمی، یادآور شد: تمامی نهادها و دستگاه‌ها با مشارکت یکدیگر تلاش کنند تا مردم در مسافرت‌های خود به استان در وقت نماز با آسودگی خاطر در نمازخانه‌های بین‌راهی برون‌شهری و درون‌شهری به اقامه نماز بپردازند.

 

 

گفتنی است، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج، جامعه هتل‌داران و انجمن راهنمایان گردشگری کردستان، راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداری سنندج و...نیز در این جلسه حضور داشتند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوت موجود، آمادگی خود را برای همکاری در راستای ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و درون‌شهری استان اعلام کردند.

کد خبر 1188523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha