میقات الرضا(ع) طبس میزبان اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: طی فصل تابستان میقات الرضا(ع) طبس میزبان برگزاری کلاس هایی در زمینه قرآن و معارف اسلامی، هنری، علمی و آموزشی و خانواده و مهارت آموزی جهت غنی سازی اوقات فراغت است.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: فصل تابستان یکیاز بهترین فرصت ها برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد و اماکن مقدسی همچون آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در خصوص طرح غنی سازی اواقت فراغت فصل تابستان عنوان کرد: مقرر شده است تا کلاس هایی در خصوص قرآن و معارف اسلامی، هنری، علمی و آموزشی و خانواده و مهارت آموزی طی فصل تابستان در این آستان مقدس برگزار شود.

 

وی ادامه داد: از 25 خردادماه ثبت نام این کلاس ها آغاز شده است و تا پنج تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت ثبت نام در این کلاس ها می توانند به فرهنگسرای آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) مراجعه کنند.

 

قاسم زاده به کلاس های قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: این کلاس ها شامل روخوانی، روان خوانی، تجوید، حفظ، صوت و لحن و تدبر در قرآن کریم و مداحی است.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس عنوان کرد: کلاس های هنری شامل خوشنویسی، نقاشی و طراحی، گلسازی و خیاطی است و کلاس های آموزشی نیز در زمینه دروس عربی، ریاضی، انگلیسی، رباتیک و کامپیوتر برگزار خواهد شد.

 

وی در خصوص کارگاه های آموزشی خانواده و مهارت آموزی گفت: در این کارگاه به موضوعاتی از جمله تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری، زندگی به سبک بندگی، طب اسلامی و قصه گویی پرداخته می شود.

کد خبر 1188663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha