شهروندان در حفظ الگوی مصرف آب مشارکت داشته باشند

مرادی گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و گرما، رعایت الگوی مصرف آب ضروری است و از شهروندان انتظار داریم در حفظ الگوی مصرف آب مشارکت داشته باشند.

«فرامرز مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، ویژه برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی در شهرستان اندیمشک تدارک دیده شده و برگزار می‌شود.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های شرکت آب و فاضلاب با هدف نکوداشت هرچه بهتر هفته صرفه‌جویی در مصرف آب افزود: ایجاد فرهنگ صحیح مصرف آب برای حفاظت از این منبع ارزشمند و حیاتی، ضروری است.

 

وی با دعوت شهروندان به مشارکت در جشنواره عکس آب‌نگار اذعان کرد: اطلاعیه مشارکت شهروندان اندیمشکی در ارتباط با برگزاری این ویژه برنامه فرهنگی توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، منتشر شده است.

 

مرادی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و گرما، رعایت الگوی مصرف آب ضروری است و از شهروندان انتظار داریم در حفظ الگوی مصرف آب مشارکت داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: آبفا اندیمشک با بسیج تمام خدمات و امکانات خود آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در فصل گرما است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اینکه هرگونه انشعاب غیرمجاز آب، زمینه‌ساز آسیب به شبکه و افت فشار آب است بیان کرد: از شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی دعوت می‌شود از خدمات این حوزه استفاده و با مراجعه به خدمات مشترکین، نسبت به واگذاری انشعاب آب اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، میزان مصرف آب در شهرستان اندیمشک افزایش داشته اما آبفا خود را متعهد به تامین نیاز شهروندان می‌داند و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم برای خدمت شبانه‌روزی به مردم را اولویت مهم و نخست خود تعیین کرده است.

 

کد خبر 1188666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha