سلسله نشست های «سبک زندگی دینی» ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) گفت: سلسله نشست های «سبک زندگی دینی» ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود.

«فرزاد علیپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سلسله نشست های «سبک زندگی دینی» ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) تصریح کرد: این ویژه برنامه در 10 کانون فرهنگی هنری با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی نوجوانان و جوانان نسبت به مسئله سبک زندگی دینی است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف این کارگاه آموزشی رفع شبهات است، اعلام داشت: سبک زندگی دینی یکی از مهمترین موضوع های اجتماعی روز است که مقام معظم رهبری نیز در نشر این فرهنگ تاکیدهای بسیاری داشته اند.

 

علیپور بیان کرد: دشمنان در حال القا فرهنگ و روش های سبک زندگی غربی به نوجوانان و جوانان هستند تا آنها را از فرهنگ و آداب و سنن خود دور کنند تا موجب کم رنگ شدن فرهنگ دینی و اسلامی فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) یادآور شد: صفات اخلاقی بسیاری در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی وجود دارد که موجب روابط اجتماعی سالم می شود و همه این ها برای دشمنان یک آسیب شناخته می شود زیرا آنها نیازمند نفوذ بر فرهنگ و سنت های کشور هستند.

 

علیپور افزود: این نشست ها با هدف بیان تعالیم اسلامی در خصوص یک زندگی سالم و اجتماعی است که فطرت بشری با کمک آموزه های دینی بتواند به عنوان یک الگو شناخته شود.

 

کد خبر 1188713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha