کشاورزان و دامداران، مشکلات خود را با میز ارتباطات مردمی مطرح کنند

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های بخش کشاورزی فعال شده و کشاورزان و دامداران می توانند مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد محمدزاده» رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: به‌منظور بررسی، پاسخگویی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه فعالیت های بخش کشاورزی به ویژه کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان، در راستای سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی دایر و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنهاست.

 

وی افزود: «محسن عسکری» مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی، «آشتیانی» مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان امور اراضی کشور و «مهدوی» کارشناس پیگیری سفر وزیر جهاد کشاورزی در سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی طی روز گذشته و امروز دوم تیرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ از طریق میز ارتباطات مردمی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی شنوای مسائل و مشکلات مراجعان هستند و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخش ها و سازمان های مرتبط ارجاع می دهند.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی بیان کرد: مردم استان می توانند با حضور در سازمان جهاد کشاورزی دغدغه ها و پیشنهادها و سوالات خود را در حوزه های مرتبط عنوان کنند.

 

محمدزاده خاطرنشان کرد: همچنین مردم در هر نقطه از استان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مسائل و مشکلات و درخواست خود را مطرح کنند و پس از ثبت جزئیات درخواست‌ها توسط کاربران و ارسال به دستگاه‌های ذیربط، کد رهگیری جهت پیگیری‌های بعدی بلافاصله به تلفن همراه شخص پیامک خواهد شد.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

کد خبر 1188726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha