تلاش دستگاه قضایی به حداقل رساندن گلایه های به حق و درست مردم است

حجت الاسلام حمیدی ابراز گفت: دستگاه قضایی با تلاش مضاعف می خواهد گلایه مندی مردم که عمده آن حق و درست است را به حداقل برساند تا خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و شهید پرور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، پنجشنبه(۲ تیر) در همایش محوری هفته قوه قضائیه که با حضور مسئولین برگزار شد؛ گفت: امروز به برکت خون شهدای عزیز و برکت هدایت و رهبری امامین انقلاب، نطام‌جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی در ابعاد مختلف دارد.

 

 

 


رییس کل دادگستری استان کرمان، دستاوردهای قضایی نظام‌جمهوری اسلامی را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: علی رغم همه مشکلات و نارسایی ها اما تبدیل به یک الگوی بسیار موفق برای کشورهای اسلامی شده ایم.

 

 

 



وی ادامه داد: با بهره گیری از آیات قرآن، روایات و فرهنگ اصیل ایرانی یک قوه قضائیه مقتدر داریم؛ قوه قضائیه ای که ریشه در خون‌ پاک شهید بهشتی دارد و برخوردار از افراد پرتلاش و دانشمند و زحمت کش است.

 

 

 



حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در کنار این نیروهای ارزشمند با بهره گیری از فناوری روز یک قوه قضاییه هوشمند است گرچه با قوه قضائیه در تراز انقلاب اسلامی که مد نظر امامین انقلاب است فاصله داریم اما تلاش های زیادی در حال انجام است.

 

 

 



وی اظهار کرد: عملکرد قوه قضاییه نشان دهنده تلاش، جهت گیری صحیح و آرمان هایی است که دنبال می کنیم تا به ارزش های والا و رضایتمندی مردم برسیم که رضایتمندی مردم محور و هدف ما است و ان شاءلله بتوانیم گلایه مندی مردم که عمده آن حق و درست است را با تلاش مضاعف به حداقل برسانیم و خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و شهید پرور داشته باشیم.

 

 

 



رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تدوین کتاب تاریخ عدلیه کرمان؛ اظهار کرد: در سال های گذشته برای مستندسازی تاریخ عدلیه در استان زحمات زیادی کشیده شده تا مستندات خوبی در تاریخ ثبت و به یادگار بماند و این کتاب در دسترس علاقه مندان و همکاران خواهد بود.
 

کد خبر 1188767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha