در  بیانیه گام دوم انقلاب باید به سمت محله های اسلامی حرکت کنیم

کرمی،گفت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب ما باید به سمت محله های اسلامی حرکت کنیم و در این راستا مساجد و ائمه جماعات محور هستند.

نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با توجه به اهمیت جهاد تبیین و تحقق آن ،گفت: تحقق محله اسلامی در رفع مشکلات مردم به صورت خود جوش با کمک جوانان انقلابی و جهادی باید پیرامون مسجد همان محل شکل بگیرد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین ،افزود: کارگروه‌های جهاد تبیین با رعایت مبانی اسلامی و دینی باید در محلات با محوریت مساجد و ائمه جماعات و کمک جوانان جهادی و انقلابی تشکیل شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: نیاز است که آسیب ها را از درون خانواده ها پیگیری کرد و اگر نهادهای حمایتی و مردم نهاد پیگیری نکنند زمینه ایجاد آسیب‌های جدی‌تری فراهم می شود.

 

 

کرمی  با اشاره به اینکه اوقات فراغت، تأثیری بسیار مهم انکارناپذیر در شکل گیری شخصیت جوانان و نیز در فرآیند هویت پذیری آنان دارد، تصریح کرد: بر این اساس، سهم اوقات فراغت، در برنامه روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه همه مردم جامعه، به ویژه جوانان بسیار بالا است و  از این رو، خانواده ها، مربیان و مسئولان موظفند به شکل بهتر و سنجیده تر به منظور استفاده بهینه از این اوقات طلایی، برای گروه جوان اجتماع برنامه ریزی کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین اظهار کرد: اوقات فراغت در جوانان و نوجوانان از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که جوانان قشر آینده ساز کشورند و سرنوشت آنها با سرنوشت جامعه گره خورده است و استفاده صحیح از اوقات فراغت موجب رشد و شکوفایی فرد در زندگی فردی و اجتماعی و استفاده نادرست از این فرصت طلایی عامل بروز مشکلات و خسارت‌های جبران ناپذیری در بخش فردی و اجتماعی می‌شود.

 

کد خبر 1188788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha