بهره برداری از ۵  بوستان محلی در آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل از بهره برداری از ۵ بوستان محلی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

دکتر محسن صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی مراسمی با حضور فرماندار آران و بیدگل، معاونین شهرداری مرکزی ، مدیران نواحی شهرداری، نماینده امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر ۵ بوستان محلی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

شهردار آران و بیدگل با اشاره به رویکرد مدیریت شهری به افزایش سرانه فضای سبز در آران و بیدگل برای رفاه شهروندان گفت: در راستای تعهد شهرداری برای بهره برداری از ۱۰ بوستان در سال جاری، ۵ بوستان محلی آماده و امروز به بهره برداری می رسد.

 



دکتر محسن صانعی افزود: تعداد سه بوستان بلوارسحابی، خیابان شهید ملکیان، خیابان خسروی در محدوده ناحیه یک و  دو بوستان گلستان و پردیسان در محدوده ناحیه دو شهرداری آران و بیدگل است.

 

شهردار آران و بیدگل ادامه داد: با افتتاح این بوستان ها، سرانه فضای سبز در آران و بیدگل بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع افزایش یافته است.

 

صانعی اظهار داشت: برای آماده سازی و بهره برداری از این بوستان ها مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم شهروندان در نگه داری این فضاها در کنار خادمان خود در شهرداری آران و بیدگل همیاری و همکاری لازم را داشته باشند./

کد خبر 1188792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha