برخورد قضایی با متجاوزان به اراضی ملی با جدیت ادامه دارد/ دیدارهای مردمی مسئولان قضا با محوریت مسجد

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت برپایی نشست های دادگستری استان در مساجد با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی گفت: برخورد قضایی با متجاوزان به اراضی ملی با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در دومین روز از هفته قوه قضایی طی حاشیه دیدارهای مردمی پنجشنبه ۲ تیر با محوریت مساجد برگزار می شود گفت: توجه به اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یکی از راهبردهای اجرایی دادگستری که سال جاری برای اجرا ارسال شده است، برخورد با مسئولانی است که در حوزه پیشگیری و جلوگیری در این خصوص است.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: دادگستری استان البرز بنابر دستورالعمل اعلام شده برخورد جدی با مسئولانی که نسبت به تغییرکاربری اراضی تخلف کنند در نظر دارند. 

 

وی اظهار کرد:  هئیت کارشناسی سه نفره در رابطه با ملک حسن آباد که احتمال خطر و آسیب وجود دارد تشکیل نشستی را داده اند در این رابطه شهرداری، فرمانداری کرج و مدیریت بحران استان مسئولیت مقاوم سازی را دارند.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: رسیدگی به مطالبات عمومی مردم در قالب نشست های مردمی در مساجد از جمله اقداماتی است که دادگستری استان نسبت به آن توجه ویژه ای دارد. 

 

 

 

 

کد خبر 1188842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha