دولت به دنبال عادلانه کردن حقوق هاست/ پشتیبانی ملت بزرگترین سرمایه نظام است

رئیس جمهوری در جمع اقشار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ما به دنبال عادلانه کردن حقوق ها هستیم، گفت: هیچ کدام از اقشار در مطالبه حقوقشان اشتباه نمی کنند اما به دولت اجازه بدهید عدالت در پرداخت ها را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید ابراهیم رئیسی» ظهر امروز پنج شنبه (دوم تیرماه) در جمع اقشار خراسان شمالی در سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: در بازدیدی که از پتروشیمی پیش از حضور در جمع شما داشتیم کار ارزشمند و اشتغالزایی این طرح را دیدیم اما لازم است آب مصرفی آن از پسماندها باشد تا با توجه به کمبود آب، این منابع به مردم و بخش کشاورزی برگردد.

 

رئیس جمهوری گفت: حداکثر تا پایان امسال باید زمینه برای آزاد سازی آب مصرفی فعلی پتروشیمی فراهم شود.

 

وی با قدردانی از مردم خراسان شمالی افزود: اهالی این استان، مردمان با بصیرت، با احساس مسئولیت، خونگرم و دارای سابقه طولانی در پذیرایی از زائران رضوی هستند.

 

وی بیان کرد: اقوام  خراسان شمالی در سایه همدلی پرتلاش  در همه عرصه ها، پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و... خوش درخشیدند.

 

آیت الله رئیسی با اشاره به مولد بودن مردم استان در حوزه های کشاورزی و دامپروری بیان کرد: فضاهای علمی استان زمینه پرورش فرهیختگان و تولید کنندگان بسیاری را فراهم کرده و توفیق دولت این است که خدمتگزار شما برای تولید بیشتر در سایه استفاده بهینه از امکانات باشد.

 

وی با بیان اینکه دولت با مشکل کرونا، کسری بودجه۴۸۰ هزار میلیاردی، تورم و... اما بدون استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: علاوه بر این موارد، ناگزیر به پرداخت فاکتورهایی تا ۱۲ و ۱۳ هزار میلیارد تومان رقم هایی که قبل از ما هزینه شده، هستیم.

 

رئیس جمهوری گفت: امروز به برکت قدرتی که مردم خلق کردن، بدون امضای قرارداد یا پذیرفتن تعهد جدید  برای کشور، دولت توانسته در مسیر حل مشکلات گام بردارد.

 

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال عادلانه کردن حقوق ها هستیم، افزود، هیچ کدام از اقشار در مطالبه حقوقشان اشتباه نمی کنند اما به دولت اجازه بدهید عدالت در پرداخت ها را داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار چند ماهه آخر سال، رشد اقتصادی به نزدیک ۵ درصد در مقام چهار دهم رسیده، بیان کرد: با برنامه ریزی، زمینه رشد اقتصادی و ارزش پیدا کردن پول ملی را به دست آوردیم.

 

وی، پشتیبانی ملت را بزرگترین سرمایه نظام برشمرد و گفت: ما به کمک مردم با اتکا به خدا و مشارکت مردم می توانیم بر همه مشکلات فائق شویم.

 

آیت الله رئیسی به رویکرد دشمن در جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای هم اشاره کرد و افزود: هر کس در هر جا مشغول خدمت است، باید در دل مردم ایجاد امید کند تا مردم ببینند کارهای امیدوار کننده در حال انجام است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه به اندازه ۵۰ سال پروژه نیمه تمام داریم، گفت: در سفرهای استانی سراغ اولویت ها رفتیم، مردم و رسانه ها ناظر بر اجرا و  مسئولان هم پیگیر تحقق طرح ها باشند.

 

گفتنی است؛ امروز پنج شنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهوری نیز در شهرستان های مختلف حضور خواهند یافت و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها می پردازند.

 

 

 

کد خبر 1188846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha