لزوم الگوگیری از سیره شهدا

حجت الاسلام زارعی کیاپی گفت: ما مسئولین همواره مدیون شهدا هستیم و باید با تاسی از امام شهدا راه شهدا را ادامه بدهیم و پاسدار خوبی برای رشادتها و ایثارگری های آنها باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی کیاپی» امروز(۲تیر) در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران با آرمان‌های شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست، اظهار کرد: زندگی با شهدا برکت‌دار است و خیلی از آن‌ها با اقتدا به مادرشان حضرت زهرا (س) بی‌نام و نشانی و گمنامی را انتخاب کردند.

 

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران و دادستان نظامی استان با بیان اینکه شهدا بر اعمال ما ناظر هستند و در مسیر حق استقامت کردند، افزود: آن‌ها مسیر ولایت را شناختند و استقامت و پایداری کردند و به درجه‌ای رسیده اند که خدا آن‌ها را انتخاب کرد.

حجت الاسلام زارعی کیاپی بیان کرد: شهدا برای سرافرازی و عزت این انقلاب و ارزش‌های اسلامی تا پای جان ایستادند و به شهادت رسیدند و باید قدردان باشیم.

 

وی با گرامیداشت یاد شهید چمران و بیان اینکه رشادت‌ها و زندگی حماسی این شهید در فیلم «چ» به زیبایی به نمایش گذاشته شده است، گفت: باید مثل چمران زندگی کنیم و مثل ایشان بمیریم و زندگی ما ختم شهادت بشود.

 

حجت الاسلام زارعی کیاپی با بیان اینکه اجرای قسط و عدالت مهمترین شاخصه دستگاه قضا است، بر عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید کرد.

کد خبر 1188862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha