شنیدن مستقیم حرف مردم برای توزیع متوازن امکانات، رویکرد سفرهای استانی دولت است

وزیر نیرو گفت: می توان در پایتخت نشست و مشکلات مردم را شنید اما دیدن و شنیدن کم و کاستی ها برای برنامه ریزی درست و توزیع متوازن امکانات، رویکرد سفرهای استانی دولت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «علی اکبر محرابیان» امروز پنج شنبه که به نمایندگی از ریاست جمهوری در سفر به استان خراسان‌شمالی در شورای اداری شهرستان فاروج حضور داشت، بیان کرد: این بیست و ششمین سفر هیئت دولت به استانی های کشور در کمتر از یک سال گذشته است که با هدف رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات برای برطرف کردن مسائل و مشکلات در اقصی نقاط کشور انجام می‌شود.

 

وزیر نیرو با اشاره به اینکه توسعه شهرک های صنعتی در همه کشور یکی از اولویت های دولت است، افزود: امروز زمان آن رسیده که مردم تمام شهرستان ها از مواهب صنعت بهره ببرند و در همین مسیر پیگیر تکمیل زیر ساخت های شهرک صنعتی فاروج می شویم.

 

وی، اقدام مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان‌شمالی، در عقد تفاهم نامه احداث پُست در شهرک صنعتی فاروج را اقدام به جایی عنوان کرد و افزود: برای شروع کار منتظر اعتبار استانی نباشید چراکه در حین کار اعتبارات استان هم اضافه می شود.

 

 وزیر نیرو با اشاره به وضعیت آب رسانی روستاها اظهارداشت:  با مصوبه ای که در هیئت دولت خواهیم داشت، بخش قابل توجه‌ای از روستاهای دارای تنش آبی یا بدون آب از اعتبارات برای برطرف شدن مشکل، برخوردار می شوند.

 

محرابیان افزود: این طرح ها در چهارچوب گروه‌های جهادی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که اقدامات خوبی هم در استان خراسان شمالی داشته‌اند، تامین اعتبار و پیگیری می شود.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری همراه با تنی چند از وزیران و معاونان خود در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

 

کد خبر 1188895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha