بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان نیاز به توسعه دارد

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان نیاز به توسعه و ارتقاء جهت خدمات رسانی بهتر به مردم و شهرهای اطراف دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «عباس شیراوژن» روز پنج شنبه دوم تیرماه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان اظهارکرد: مشکلات این بیمارستان زیاد است ولی با توجه به شعار دولت که عدالت می باشد جاهای محروم که خدمات رسانی ضعیف است، خدمات بهتری ارایه می شود تا مشکلات کم تر شود و به تدریج مشکلات با روش مناسبی برطرف شود.

 

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری شیروان از آموزش خوبی برخوردار نیست و امکانات لازم فرهنگی دانشجویی را ندارد و شرایط مناسب نیست، خوابگاه، شرایط اسکان و کلاس ها  مناسب دانشجویان دانشکده نیست.

 

شیراوژن اضافه کرد: مشکلات دانشجویان در بخش فرهنگی و امکانات با سرعت بیشتری دنبال می شود و با وزارت رایزنی های لازم صورت می گیرد تا شرایط برای خدمات رسانی بهتر فراهم شود.

 

اینک ۱۶۶ دانشجو در دانشکده پرستاری شیروان تحصیل می کنند و ۳۵ استاد و ۵ عضو هیات علمی دارد.

 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان هم گفت: خدمات درمانی و آموزشی مناسب نیست زیرا که بیمارستان قلب حیاتی است و نیازهای اساسی باید برطرف شود.

 

«امین خردمند» اظهارداشت: با توجه به خدمات رسانی این بیمارستان به دو شهر شیروان و فاروج و کمبود امکانات و تجهیزات نیاز به توسعه، ارتقا، خرید امکانات و تجهیز بیشتر جهت ارائه خدمات رسانی بهتر دارد.

 

وی خواستار تعمیر، تجهیز، تاسیسات ساختمانی شد و اضافه کرد: با توجه به مراجعه بسیار بخش آزمایشگاه نیاز به توسعه و مکان بزرگتری دارد و خرید دستگاه سی تی اسکن، ست زایمان و آسانسور از ضروریاتی است که باید اقدام اساسی برای آن صورت گیرد.

 

بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان دارای بخش زنان، اطفال، نوزادان، آن آی سی یو، اورژانس، دیالیز و زایشگاه می باشد.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری همراه با تنی چند از وزیران و معاونان خود در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

کد خبر 1188897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha