توسعه ورزش‌های آبی در رودخانه بهمنشیر آبادان

ضرغامی با بیان اینکه رودخانه بهمنشیر دارای ظرفیت بکر گردشگری است که از آنها استفاده نشده گفت: این رودخانه ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش‌های آبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «عزت الله ضرغامی» ظهر امروز (پنج شنبه ۲ تیر) در حاشیه بازدید از ظرفیت های گردشگری آبادان در جمع خبرنگاران، از رونق گردشگری به ویژه گردشگری آبی با محوریت ترویج سرمایه گذاری در آبادان خبر داد و اظهار کرد: آبادان انواع مزیت‌های گردشگری خاص را دارد و برای سلایق مختلف از ظرفیت‌های خدادادی برخوردار است.

 

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه رودخانه بهمنشیر دارای ظرفیت بکر گردشگری است افزود: رودخانه بهمنشیر به شکل زیبا، پرآب، شیرین و همراه با نخلستان‌های فوق‌العاده با چینش زیبا و استثنایی، جاذبه طبیعی خاصی است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلف و بی توجهی‌ها در سال‌های گذشته، از ظرفیت رودخانه بهمنشیر برای گردشگری استفاده نشده است.

 

ضرغامی با اشاره به توسعه ورزش‌های آبی در رودخانه بهمنشیر آبادان اضافه کرد: در زمینه گردشگری ورزشی می‌توان بازی‌های آبی همچون جت اسکی، جت بُت، قایقرانی و سایر رشته‌های آبی را در این منطقه توسعه داد.

 

وی بر لزوم کمک و همکاری نهادهای مربوطه برای جدب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری این منطقه تاکید کرد و ادامه داد: باید با کمک نهادهای مختلف در راستای توسعه صنعت گردشگری آبی، سرمایه‌گذاری را در منطقه ترویج و آرام آرام این منطقه فوق‌العاده را با حفظ محیط زیست احیا کرد.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه پرنده نگری از جمله فلامینگوهای ایتالیایی یک ظرفیت بکر برای گردشگری آبادان است خاطر نشان کرد: مهاجرت فلامینگوها به این منطقه جذابیت خاصی دارد که می‌تواند زمینه توسعه گردشگری و جذب گردشگر را فراهم کند.

 

کد خبر 1188899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha