توسعه و پیشرفت کشور مرهون فداکاری‌‎های شهدا است

حجت‌الاسلام صفری گفت: رشد و بالندگی کشورمان مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «محمد صفری» امروز(پنج‌شنبه، ۲ تیر) در دیدار با خانواده‌های شهیدان محمدی و پورعظیمی بخش کرگانرود، اظهارکرد: شهدا لبیک گویان درعمل به ندای امام راحل به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و کار در دستگاه قضایی نیز نبرد با باطل و جبهه باطل است.

 

رئیس حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش افزود: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین کند.

 

حجت‌الاسلام صفری با بیان‌اینکه دیدار از خانواده شهدا روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند، گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

گفتنی است، همچنین به مناسبت هفته قوه قضاییه رئیس حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش به همراه  قضات، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و خانواده‌های معزز مزار شهدای سیدلرمحله و خطبه‌سرا را غبارروبی و گلباران کردند.

 

به مناسبت این هفته همچنین رئیس حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش بر حسب دستور مدیر کل و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان از میزان پیشرفت پروژه احداث پست فشار قوی ۶۳/۲۰ کیلووات برق این بخض جهت رفع موانع و مانع زدایی بازدید به عمل آورد.

کد خبر 1188901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha