۵ طرح بهداشتی و درمانی در شادگان راه اندازی شد

پنج طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان شادگان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان، فرماندار و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان شادگان کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با تعرفه دولتی ظهر امروز (پنج شنبه ۲ تیر) راه‌اندازی و به مرحله بهره برداری رسید.

 

در این آئین «سید محمد محمدی» اظهار کرد: این کلینیک با سه واحد دندانپزشکی در ۲ نوبت صبح و عصر آماده خدمات‌رسانی است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: راه‌اندازی و تجهیز این کلینیک در بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با اعتباری بالغ هشت میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که امروز در شادگان به بهره‌برداری رسیدند تصریح کرد: پایگاه فوریت‌های پزشکی بوزی نیز با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

محمدی بهره برداری از خانه‌های بهداشت بوزی سیف و بوزی بالا را از دیگر پروژه های این دانشگاه اعلام کرد و ادامه داد: این سه پروژه نیز جمعا با ۱۲۰ متر زیربنا و اعتبار ۲.۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیدند.

 

وی اضافه کرد: پانسیون پزشکان بوزی نیز با زیربنای ۵۰ متر مربع و با هزینه‌ کرد یک و نیم میلیارد ریال آماده استفاده شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: کار تعمیر بخش‌های دیالیز، زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان شهید معرفی‌زاده را نیز دنبال می‌کنیم و امیدوار هستیم که با تامین اعتبار لازم بتوانیم این خدمات را نیز به اتمام برسانیم، ضمن اینکه کار ساخت مرکز بهداشتی و درمانی دریسیه نیز به پایان رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که با همراهی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان جدید شادگان نیز باشیم.

 

در ادامه نیز «حجت‌ الاسلام مجید ناصری‌ نژاد» عنوان کرد: کارهای بسیار خوبی امروز به سرانجام رسید و مرکز بهداشتی، درمانی دریسیه نیز بعد از تجهیز کامل به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال‌ها منتظر ساخت پانسیون پزشکان بودیم که امروز شاهد بهره‌برداری از آنها هستیم اذعان کرد: علی رغم این کارهای بسیار خوب، با توجه به عقب‌ماندگی شهرستان شادگان در حوزه بهداشت و درمان، این منطقه نیاز به توجه ویژه دارد.

 

وی با بیان اینکه در بحث ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی نیاز به توسعه بیشتر داریم تاکید کرد: بیشتر مردم شادگان در روستاها زندگی می‌کنند و با توجه به فاصله زیاد این روستاها تا مرکز شهر امیدواریم خدمات در این منطقه بیشتر شود تا شاهد این نباشیم که مردم شادگان برای پیگیری درمان خود به شهرهای اطراف عزیمت کنند.

 

«جمال صالح‌زاده» نیز در این آئین گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت مردمی به مناطق محروم و البته وسعت شهرستان شادگان و گستردگی مناطق روستایی آن، امیدوار هستیم که در بحث تجهیزات حوزه سلامت و نیروی انسانی اتفاقات خوبی در این منطقه رخ دهد.

 

فرماندار شادگان با بیان اینکه عزم رسیدگی به بهداشت و درمان شادگان به خوبی دیده می‌شود یاد آور شد: امیدواریم با همکاری دولت و دوستان ما در دانشگاه علوم پزشکی آبادان شاهد مرتفع شدن مشکلات بهداشت و درمان شادگان باشیم.

 

کد خبر 1188920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha