نیروهای مردمی پشتوانه ای محکم برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: نیروهای مردمی پشتوانه ای محکم برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند و ما به خود می بالیم که خادم و خدمتگزار مردم هستیم.

حجت الاسلام ««محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نیروهای مردمی پشتوانه ای محکم برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند و ما به خود می بالیم که خادم و خدمتگزار مردم هستیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج افزود: این نهاد ارزشمند، انقلابی و مردمی در سال  ۱۳۹۴ با پیگیری های مسئولان در شهرستان قلعه گنج تاسیس شد.

 

وی بیان کرد: از رسالت های اداره تبلیغات اسلامی، ساماندهی و حمایت از شبکه های فرهنگی تبلیغی، فعالیت های قرآنی و ساماندهی تشکل های مردم نهاد است.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به این که امروز در شهرستان قلعه گنج ۴۰ حافظ کل قرآن کریم داریم، ابراز کرد: ثبت نام قریب ۲ هزار نفر در طرح حفظ جز ۳۰ قرآن کریم و صدور ۵۰ مجوز خانه قرآنی، به پشتوانه مردم است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در این برهه حساس که دشمنان تمام قد در مقابل این نظام صف آرایی کرده اند ما نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب حاضریم در راه فرهنگ جانمان را فدا کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و پاسخ به سوالات شرعی در نماز جمعه بخشی از این برنامه ها است که تا امروز اجرا شده اند.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا عنوان کرد: همچنین در هفته بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گردهمایی مداحان و هیئت های مذهبی، نشست با اعضای شورای هیئت های مذهبی، گردهمایی مبلغین خواهر، دیدار با خانواده شهدای طلبه و دیدار با علما شیعه و اهل سنت رمشک برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج دیدار با علمای شاخص را یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این ایام برشمرد و اضافه کرد: تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ، تجلیل از مداحان، سرکشی از ذاکرین اهل بیت (ع)، تجلیل از مربیان قرآنی بخش دیگری از فعالیت های بزرگداشت این نهاد است.

 

وی با یادآوری این مطلب که در این هفته محفل انس با قرآن کریم برگزار شد، بیان کرد: همچنین با روحانیون مستقر در مساجد سطح شهرستان دیدار شده و از همسران موفق روحانیون تجلیل شد.

 

حجت الاسلام کرمی در خاتمه یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، بازدید از خانه های قرآنی، نشست با اعضای ستاد نهضت بانوان، نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی است.

کد خبر 1188939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha