نقش مدیران تحول گرا پر رنگ‌تر از اعتبارات است

رییس جمهوری در نشست شورای اداری خراسان شمالی گفت: برای اعتبارات نقش قائلم، اما نه به میزان مدیر تحول گرا چراکه مطالبه امروز نخبگان استان داشتن روحیه تحول گرایی در مدیران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» عصر امروز پنج شنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهارکرد: فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام اسلامی نیست و وضع موجود با وضع مطلوب ما فاصله اش زیاد است.

 

رییس جمهوری با اشاره به اینکه در سفرهای استانی و تشکیل شورای اداری بعد از بررسی مشکلات و تنگناها و بررسی اولویت ها، کار اصلی با مدیران استان است، بیان کرد: پیگیری از سوی استاندار، مردم ناظر و رسانه ها این روند را با مطالبه گری تحقق طرح های نیمه تمامی که عملیاتشان شروع می شود، تسریع کنند.

 

وی با بیان اینکه با کار جهادی، دولت ما باید دولت حل، نه پاک کننده مسئله باشد، با تاکید بر تحقق سهم مردم از آب شُرب و چاهی که پتروشیمی استفاده می کند، افزود: ما در این استان آب داریم ولی مدیریتش را نداریم.

 

آیت الله رئیسی با اشاره به کمرنگ شدن سهم ایران در صادرات محصول به ترکمنستان افزود: برای مشخص شدن دلیل این کاهش و اینکه جای محصول ایرانی را چه کشوری گرفته با توجه به داشتن ۳۰۰ کیلومتر مرزمشترک با این کشور،  کار جدی در استان صورت گیرد.

 

رییس جمهوری همچنین به سرانجام رساندن راه آهن بجنورد- گرگان - مشهد را از ضرورت ها برشمرد و افزود: این طرح با لحاظ شدن اعتبارات لازم باید انجام شود.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری همراه با تنی چند از وزیران و معاونان خود در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

کد خبر 1188946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha