توسعه زیرساخت‌های ریلی، یکی از ضرورت‌های خراسان شمالی است

رئیس جمهوری یکی از ضرورت‌های استان را توسعه زیرساخت‌های ریلی برشمرد و گفت: توسعه ریلی به خصوص در بخش‌ مسافری ضرورت بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» عصر روز پنج‌شنبه (دوم تیرماه) در نشست با جمعی از نخبگان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بهره گرفتن از نظرات نخبگان در اداره کشور، خطاب به آنان گفت: شما نخبگان در ارتباط گرفتن با دولت به این نوع جلسات بسنده نکنید و سعی کنید پیشنهادات خود را به دولت منتقل کنید.
 

رئیس جمهوری با تأکید به استاندار خراسان شمالی مبنی بر برگزاری مداوم جلسه با نخبگان استانی، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های مطرح شده در این نوع جلسات می‌توان تدابیر خوبی برای حل مسایل و مشکلات استان به کار گرفت.

 

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: استان‌های خراسان شمالی و جنوبی همزمان با یکدیگر به استان تبدیل شدند، اما علیرغم کارهای خوبی که انجام شده، استان خراسان شمالی کمبودهای زیادی دارد.
 

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه کشاورزی است، گفت: کشت گیاهان دارویی و توسعه آن در این استان می‌تواند یک ظرفیت اقتصادی بسیار بزرگ در کشور باشد و توسعه کشت گیاهان دارویی نباید در حد حرف باشد.
 

آیت الله رئیسی درباره تلاش دولت برای رفع مشکلات زنان بدسرپرست و بدون سرپرست هم اظهارداشت: موضوع زن و خانواده بسیار مهم است که تنها یکی از مسایل آن مشکلات زنان بدسرپرست است و در این دولت صندوق حمایت از زنان بدسرپرست را تشکیل دادیم و نیاز است دفتر امور زنان و خانواده در استانداری‌ها فعال شود.
 

رئیس جمهوری یکی دیگر از ضرورت‌های استان را توسعه زیرساخت‌های ریلی برشمرد و گفت: توسعه ریلی به خصوص در بخش‌ مسافری ضرورت بسیاری دارد.
 

وی در مورد گران شدن اقلام و کالاهای اساسی گفت: اصلاح نحوه تخصیص یارانه‌ها تنها یکی از عوامل گرانی این نوع محصولات بود و همزمان قیمت‌های جهانی نیز افزایش پیدا کرد که یکی از عوامل آن جنگ اوکراین است.
 

 

کد خبر 1188968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha