منابع شهرداری کرج برای تأمین پروژه قطار شهری کافی نیست

چپردار با اشاره به اهمیت حمایت دولت از تحقق پروژه قطار شهری کرج گفت: منابع شهرداری کرج برای تأمین پروژه قطار شهری کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جواد چپردار» در جریان بازدید قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از ایستگاه مترو چهارراه طالقانی که پنجشنبه ۲ تیر انجام شد گفت: پروژه قطار شهری کرج زمینه کاهش ترافیک در این کلانشهر را فراهم می کند.

 

رئیس شورای شهر کرج افزود: یکی از راهکارهای موثر به منظور تأمین بودجه مالی قطارشهری کرج، تجاری سازی و بارگذاری ایستگاه های مترو با هدف تأمین اعتبار مالی است. 

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج در حوزه قطار شهری از ابتدای فعالیت این دوره شورای شهر سعی و اهتمام داشته است بیان کرد: ایستگاه مترو چهارراه طالقانی آماده بهره برداری است که طول آن به شش کیلومتر می رسد ولی این مسیر کوتاه در کلانشهر کرج، باری از دوش مردم برنمی دارد و باید برنامه ریزی برای اینکه ایستگاه را به ایستگاه شهید سلطانی برسانیم با اعتبار مالی محقق شود.

 

وی عنوان کرد: مسیر فاز نخست پروژه ۱۴ کیلومتر است که در طول این مسیر افتتاح ایستگاه های فرعی نیز پیش بینی شده است. 

 

رئیس شورای شهر کرج در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری کرج آمادگی لازم برای بارگذاری ایستگاه های دیگر را دارد خاطرنشان کرد: به منظور احداث و راه اندازی ایستگاه های دیگر از دانشگاه خوارزمی تا ایستگاه شهید سلطانی اوراق مشارکت دولتی دریافت شده و منابع لازم برای بارگذاری تأمین می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1188970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha