هفت جلد کتاب شفاهی کودک و نوجوان رونمایی شد

رونمایی از هفت جلد کتاب شفاهی کودک و نوجوان و برگزاری سه مراسم نمایشنامه خوانی در دومین روز از بیست و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از همدان، در حاشیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، سه برنامه نمایشنامه خوانی برگزار شد.

 

در دومین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برنامه نمایشنامه خوانی، نشست بنیاد تئاتر کودک و نوجوان، به همراه رونمایی از هفت جلد کتاب شفاهی(برنامه بنیاد و تئاتر کودک و نوجوان) برگزار شد.

 

در ادامه برنامه‌ها، جمعه 3 تیرماه نیز، مراسم نمایشنامه خوانی به همراه نشست انجمن صنفی سراسری نمایش عروسکی برگزار خواهد شد.

 

شنبه 3 تیرماه نیز علاوه بر برنامه نمایشنامه خوانی، نشستی با حضور دبیر جشنواره تئاتر گرجستان، و دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برگزار خواهد شد.
 


بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1189009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha