سالن های اجرای نمایش بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان تعمیر و تجهیز شدند.

« محمد حسن عبادی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای نسل جوان است که با کارهای هنری و نمایشی  از سراسر کشور که در جشنواره شرکت کرده اند، بیشتر آشنا شوند.

 

رئیس کمیته سمعی بصری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان  ادامه داد: برنامه‌ریزی به منظور آمادگی سالن‌ها یک هفته قبل از اجرای جشنواره ، سرکشی به موقع به سالن‌های نمایش در هنگام اجرا و نظارت بر فعالیت عوامل،  بازدید از تجهیزات فنی سالن های نمایش و اعلام نواقص و تجهیزات موردنیاز،  از فعالیت های کمیته سمعی بصری است.

 

عبادی اظهار داشت:  همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه و کلیه برنامه‌های جنبی و ارائه 5 پک کامل فیلم و عکس از کلیه برنامه‌ها، نصب تجهیزات موردنیاز سالن‌ها، رفع نواقص احتمالی در حین اجرای نمایش ها از برخی دیگر فعالیت های کمیته سمعی و بصری است.

 

وی بیان کرد: همچنین پوشش تصویری و مستند سازی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از اجراهای نمایش به انجمن سینمای جوان همدان واگذار شده است.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1189042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha