ثبت نام زائران سفر به کربلا برای حضور در مراسم عرفه از فردا آغاز می شود/ ٢٠۵ نفر سهمیه استان گلستان

میرآئیز از ثبت نام زائران سفر به کربلا برای حضور در مراسم معنوی عرفه از فردا (شنبه ۴ تیر) خبر داد.

«سیدحسین میرآئیز» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مشتاقان سفر به کربلا برای حضور در مراسم روز عرفه، می توانند از ساعت 9 تا 12 فردا (شنبه ۴ تیر) برای ثبت به دفاتر زیارتی استان گلستان یا به سایت اینترنتی (https://atabatorg.haj.ir ) مراجعه کنند.

 

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان با بیان اینکه ۴ حرکت زمینی و یک حرکت هوایی ویژه برای اعزام زائران گلستانی جهت شرکت در مراسم معنوی روز عرفه به استان اختصاص داده شده است، افزود: تاریخ های اعزام زائران ١٢، ١۵، ١۶ و ١٨ تیر است.

 

وی سهمیه اعزام زائران زمینی را یکصد و ۶٠ نفر و هوایی ۴۵ نفر  اعلام کرد و ادامه داد: محدودیتی برای ثبت نام مشتاقان مشتاقان شرکت در مراسم روز عرفه کربلای معلی وجود ندارد و در صورت نداشتن دسترسی به سایت می توانند به یکی از دفاتر زیارتی دارای مجوز سطح استان مراجعه کنند .

 

میرآئیز هزینه اعزام زائران هوایی را ١١ میلیون و ٧٩۵ و ٣٧١ تومان و هزینه اعزام زمینی را ۶ میلیون و ١٢۵ هزار و ٣٧١ تومان برشمرد و گفت: مدت اقامت زائران در کربلای معلی ٧ شب و ٨ روز است.

 

وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام مشتاقان به سفر زیارتی کربلایی معلی را داشتن گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، واریز هزینه سفر و تزریق دو دوز واکسن کرونا همراه با داشتن یک نسخه از کارت واکسن به زبان انگلیسی است.


جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان تاکید کرد: خروج از مرز فقط از طریق کاروان های زیارتی انجام می شود و مردم از مراجعه به افراد غیرمجاز و آزادبر خودداری کنند.

 

کد خبر 1189046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha