دولت برنامه‌های خود را به صورت شفاف برای مردم توضیح دهد

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به انتظار مردم از دولت گفت: دولت برنامه‌های خود را به صورت شفاف از تریبون‌های مختلف برای مردم توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام« محمدباقر عبدوس» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تأکید براینکه انتظار مردم از دولت این است که برنامه‌های خود را به صورت شفاف از تریبون‌های مختلف برای آن ها توضیح دهدگفت: زمانی صادقانه این مباحث برای عموم مردم شرح داده شود قطعاً تحت تأثیر مسیرهای انحرافی فضای مجازی قرار نخواهند گرفت.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اقتصاد، ستون فقرات جامعه محسوب می‌شود، افزود: گزارش‌ها از وضع گرانی کالاها در فضای مجازی به‌طور انحرافی به مردم منتقل می‌شود و اگر دولت توضیح صحیح و شفاف به مردم ارائه ندهد، پاک کردن آثار فضای مجازی از ذهن مردم دشوار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام عبدوس مراقبت مدیریت فضای مجازی را ضروری دانست وگفت: این جراحی اقتصادی اقدامی جسورانه از سوی دولت سیزدهم بود که سال‌ها قبل باید انجام می‌شد تا جلوی قاچاق کالا گرفته شود و معتقدیم تک نرخی شدن ارز می‌تواند راهکاری برای حل این موضوع باشد.

 

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد:  توزیع مطالب در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی، ولایت و امامت بی‌نهایت و بی‌حد و مرز شده و به نحوی است که انگار شیطان عبادت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه گلایه امروز و البته به حق مردم تورم و گرانی موجود در بازار است، اضافه کرد: مردم از اینکه گرانی‌ها فراتر از این چهار قلم کالا رفته گلایه مند هستند.

 

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به اینکه دولت با انجام این جراحی بزرگ اقتصادی به دنبال ایجاد تعادل قیمت‌ها است، اظهارداشت: دولت سیزدهم پیرامون این موضوع نظارت و برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار خود دارد که با صبوری، مردم نتیجه حلاوت این اقدام دولت را خواهند چشید.

 

به گفته امام جمعه موقت سمنان این موج بدبینی رسانه‌ای دشمن، اگر به نماد تبدیل شود، حذف آن از افکار عمومی سخت خواهد شد؛ پس مسئولان باید واقعیت‌ها و برنامه‌ها را برای مردم شرح دهند و آنها را اقناع کنند.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه یکی از برنامه‌ریزی های دشمن تأثیر بر افکار عمومی است،افزود: اگر علت این گرانی‌ها از مبادی درستی برای مردم مطرح نشود دشمن با بر دست گرفتن فضای مجازی بین حاکمیت و جامعه شکاف ایجاد می‌کند که پاک کردن اثرات آن شاید به سختی امکان پذیر باشد.

کد خبر 1189080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha