برخورد با متخلفان و مجرمان در طول انقلاب اسلامی ضعیف بوده است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه قوه قضائیه باید دیگر قوا را تنظیم کند اما متأسفانه در طول انقلاب اسلامی برخورد با افراد متخلف و مجرم ضعیف بوده است گفت: با مصلحت‌اندیشی‌های فراوان، حدود الهی نادیده گرفته شده و همین امر مشکلات زیادی را فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۳ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: زبان، گفتار و بیان از نعمت‌های بزرگ خداوند سبحان محسوب می‌شوند که اهمیت زیادی دارند و باید از آنها به خوبی و درست استفاده کنیم.

 

امام جمعه اندیمشک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) افزود: امام جواد (ع) در زمان کودکی و طفولیت به بسیاری از دانش‌های بشری و معارف و علوم الهی دست پیدا کرد و بر آنها مسلط شد که این به عنوان یک معجزه به حساب می‌آید.

 

وی با بیان اينکه حج یک اردوی یک ماهه زیارتی، تربیتی و ریاضتی است اذعان کرد: دین مبین اسلام ما را تشویق به نظافت و طهارت ظاهر کرده و بیشترین توصیه اسلام هم در رابطه با طهارت بوده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دین اسلام مسلمانان را طوری تربیت کرده است که آماده شوند تا در یک شرایط سخت هم زندگی کنند تصریح کرد: حج تمرینی برای ریاضت، زیارت و بندگی است.

 

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران ایشان و هفته قوه قضائیه عنوان کرد: شهید بهشتی مردی بزرگ، افتخار سرزمین ما و معمار قوه قضائیه بود.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: قبل از اینکه جسم شهید بهشتی توسط دشمنان از پای درآید و به شهادت برسد، دشمنان با تخریب، توهین و تهدید، شخصیت معنوی و آسمانی ایشان را ترور کردند.

 

وی با بیان اينکه شهید بهشتی شخصیتی متفکر، جهان دیده، صبور، خوش‌فکر و متواضع بود ادامه داد: باید بدانیم هر کجا که فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیشتر شد، ما موفق‌تر عمل کرده‌ایم و هر کجا ضعیف عمل کرده‌ایم دشمن با ما کاری ندارد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید دیگر قوا را تنظیم کند اما متأسفانه در طول انقلاب اسلامی برخورد با افراد متخلف و مجرم ضعیف بوده است خاطر نشان کرد: با مصلحت‌اندیشی‌های فراوان، حدود الهی نادیده گرفته شده و همین امر مشکلات زیادی را فراهم آورده است.

 

کد خبر 1189087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha