هیئات مذهبی ظرفیت خوبی برای نشاط آفرینی در جامعه دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئات مذهبی ظرفیت خوبی برای نشاط آفرینی با رویکرد جذب بخش عظیم جامعه بویژه جوانان را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کاشان با اشاره به ایام سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اعزام طلاب با روحیه جهادی و مردمی با رویکرد مشکل گشایی و دست گیری و حمایت از محرومان از فعالیت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید در در دل مردم جای داشته باشد و باید مردمی بودن را با قوت و اعتقاد در دستور کار خود قرار دهد.

 

حجت الاسلام فوقی در ادامه هیئات مذهبی را بزرگ ترین تشکل مردمی کشور دانست و خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی ظرفیت خوبی برای نشاط آفرینی با رویکرد جذب بخش عظیم جامعه بویژه جوانان را دارند.

 

وی در ادامه ضمن تکذیب ایجاد جو رسانه ای مبنی بر دین گریز بودن جوانان کشور، تحول در تبلیغ و ایجاد نشاط در جامعه و برنامه جدی در فضای مجازی جهت جذب جوانان در اتاق فکرهای سازمان تبلیغات اسلامی را رویکرد پیش روی فعالیت های این سازمان انقلابی دانست و بر توجه و اهمیت به نوجوانان و جوانان تاکید کرد./

کد خبر 1189119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha