چپاول و زمین خواری  نیازمند برخورد قاطع قضایی است

حجت الاسلام محمودی گفت: چپاول و زمین خواری در کشور، استان و شهرستان نیازمند برخورد قاطع قضایی است و باید به گونه ای عمل شود که برخوردها قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز ( ۳ تیرماه) در خظبه های نماز جمعه شهر لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.
 

امام جمعه لنده گفت: اگر اخلاق در هر حوزه ای نباشد، شاهد برخی بداخلاقی ها و آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود

 

وی تصریح کرد: اخلاق در بیانیه گام دوم یکی از محورهای کلیدی در اجرای اعمال و رفتار ما بوده که مقام معظم رهبری به درستی به آن تاکید کرده است.

 

محمودی اصل ادامه داد: پدخندق، یک از افتخارات ما در دفاع مقدس است، چرا که تا آخرین گلوله در مقابل دشمن ایستادند و باید یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.
 

امام جمعه لنده با بیان اینکه موسم حج و حضور جمعیت زیادی از مسلمانان این واجب خداوند را عمل می کنند، افزود: در این مراسم بزرگ جهان اسلام از ملیت های مختلف اما با لباس فرم مشترک و اعمال مشترک خویش برای پابیندی به احکام اسلامی با حضور در مراسم برائت از مشرکین برگزار و باعث بیداری اسلامی شده است.
 

وی گفت: در این آئین خیانت آمریکایی ها و صهیونیست ها به روشنی برای تمامی مسلمانان را آشکار خواهد کرد.
 

محمودی اصل اظهار کرد: روز «دهوالارض» یکی از روزهایی است که خشکی و بیت الله الاحرام برای تجلی رحمت الهی آغاز شده که روزه گرفتن در این روز برای مسلمانان توصیه شده است.
 

امام جمعه لنده گفت: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یکی از خیانت های بزرگ آمریکا، ایادی آن و مستکبرین برای به فساد کشاندن کشورهای اسلامی با توطئه های خود بودند که انگلیسی ها مواد مخدر را مجانی به ایرانی ها می دادند و سوخته آن را از مردم می خریدند تا همه را فراگیر کنند و تلاش کردند تا مردم را دچار اعتیاد کنند که امروزه نیز این مهم در جامعه شیوع پیدا کرده و شاهد کاهش سن اعتیاد هستیم که خانواده ها باید بیشتر دقت کنند.
 

وی تاکید کرد: رسالت مهم خانواده در حوزه آگاه سازی نیازمند برنامه ریزی گسترده بوده و از زحمات نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه هایی که در قالب کمک های ترک اعتیاد زحمت می کشند باید تشکر کنیم.
 

محمودی اصل سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه را به همه قضات و زحمت کشان این قوه مهم در کشور تبریک گفت و ادامه داد: رسالت مهم قضاوت و برقراری عدل و داد است که اگر خوب عمل کنند، شاهد اعتماد به نظام هستند و اگر بد عمل کنند موجب نارضایتی عمومی می شود.
 

امام جمعه لنده گفت: چپاول و زمین خواری در کشور، استان و شهرستان نیازمند برخورد قاطع قضایی است و باید به گونه ای عمل شود که برخوردها قانونی باشد.
 

وی گفت: برگشت اعتبارات در حوزه آب رسانی و افزون بر ٢١٢میلیارد تومانی واقعا جفا در حق مردم است که امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد، ولی اگر هم درست باشد، باید مدعی العوم و دادستان عمومی استان در این حوزه ورود قاطع داشته باشند.
 

محمودی اصل افزود: بحث مجالس فاتحه که گویا تذکرات فایده ندارد و شاهد برخی رفتارها و افزایش هزینه های اقتصادی و مالی هستیم که باعث به چالش انداختن خانواده های کم بضاعت می شود.

 

امام جمعه شهرستان لنده اظهار کرد: انتظار است همه خانواده ها این مهم را رعایت کنند و از کسانی که نسبت به رعایت و کم هزینه کردن این مهم را تلاش کردند باید قدردانی کنیم.
 

وی گفت:از دادستان‌ می خواهیم با تیراندازی در مراسمات برخورد قاطعی داشته باشند و انتظار داریم بزرگان و ریش سفدان نسبت به مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی تلاش کنند.

 

محمودی اصل افزود: برگزاری کنکور سراسری مهم ترین اقدامی است که همه مردم باید در صرفه جویی برق در روزهای برگزاری کنکور نهایت همکاری را داشته باشند.

 

امام جمعه لنده گفت: در این روزهای مهم باید مستاجرین را درک کنیم و از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری شود و در شهرهای کوچک فقط ٢٠ درصد به قیمت اجاره بها اضافه کنند.

کد خبر 1189121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha