سازمان تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب است/ نقش شورای هیئات و کانون مداحان در توسعه فرهنگ دینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان دو بازوی توانمند این اداره هستند که در توسعه فرهنگ دینی جامعه نقشی اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در دیدار تشکل های میانی با فرماندار آران و بیدگل به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است و امام خمینی(ره) در مورد اهمیت تبلیغ صحیح و توجه دادن به جایگاه امر تبلیغ دین و انقلاب، تاکید بسیار داشتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان دو بازوی توانمند این اداره هستند که در توسعه فرهنگ دینی جامعه نقشی اساسی دارند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: تشکل های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی از جمله هیئات مذهبی کاملا مردمی هستند و تأکید مقام معظم رهبری هم بر این مردمی بودن است و رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی هم همین حفظ جنبه مردمی بودن آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: هیئات مذهبی گران سنگ ترین سرمایه های اجتماعی هستند و به عنوان لشکر نرم در تهاجم فرهنگی در کارکردهای اجتماعی ورود پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار تاکید کرد: جایگاه والا و ظرفیت وسیع و نقش قابل توجهی که هیئات مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و توسعه باورهای دینی در جامعه دارند ضرورت سازماندهی این مجموعه بزرگ را دو چندان می کند که در این راستا اعضای شورای هیئات مذهبی که با فرایند انتخابات از سوی مسئولان هیئات انتخاب می شوند، نقش حلقه وصل بین این تشکل بزرگ با مجموعه حاکمیتی را دارند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هیئات مذهبی کانون جهاد تبیین هستند و انتظار می رود این نقش را به خوبی ایفا و به تحقق این مهم کمک کنند./

کد خبر 1189147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha