اجرای رزمایش کمک های مومنانه با هدف حمایت از اقشار کم درآمد در بروجن

زمانی گفت: رزمایش کمک های مومنانه با هدف حمایت از اقشار کم درآمد توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ضحی» و سایر ارکان مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن اجرا شد.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه با هدف حمایت از اقشار کم درآمد توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ضحی» و سایر ارکان مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: به همین منظور با همکاری خیرین و کمک های مردم نیکوکار سبدهای معیشتی جمع آوری و بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان توزیع شد.

 

وی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک های زیادی با همکاری کانون فرهنگی هنری ضحی بروجن اجرا شده است ابراز کرد: این کمک های مومنانه همچنان توسط اعضای کانون برای کمک رسانی به نیازمندان ادامه دارد.

 

زمانی به اهداف اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: طرح جمع ‌آوری کمک های مومنانه و تامین مایحتاج نیازمندان یکی از وظایف مردم و مسئولین است که کانون های مساجد نیز از جمله کانون ضحی در شهر بروجن اجرای این امر نیکوکارانه را از وظایف خود می داند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن بابیان این مطلب که کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است، یادآور شد: این کانون با دارا بودن ۲۰۶ عضو فعال توانسته است در سومین رویداد ملی فهما ۱۹ هزار و ۲۶۰ امتیاز کسب کند.

 

زمانی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران ارجمند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت حساب  ۴۸۳۸ - ۱۰۱۰ - ۸۱۷۰ - ۶۲۷۳ بنام موکب جهادی قاسم بن الحسن (ع) واریز و برای اهدای کمک های غیر نقدی هم با شماره  ۰۹۱۴۰۷۸۶۶۱۲ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1189209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha