اجرای طرح «مدرسه تابستان» در جهرم

قلیچ خانی از اجرای طرح ‌«مدرسه تابستان» به منظور جبران و تثبیت یادگیری دانش ‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسین قلیچ خانی»، امروز (شنبه ۴ تیر) به خبرنگاران گفت: در راستای کیفیت بخشی  به فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی و پیشگیری از تبعات ناشی از افت تحصیلی، تکرار پایه، ترک تحصیل و به منظور استفاده بهینه از فرصت طلایی تعطیلات تابستان در مورد ارتقای سطح یادگیری و تثبیت آموخته های دانش آموزان طرح مدرسه تابستان با فعالیت جبران و تثبیت یادگیری برای سه گروه دبستانی اجرا می شود.

 

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه این طرح ویژه دانش آموزان بازمانده از تحصیل سال تحصیلی 1400 – 1399 که در سال 1401 – 1400 مشغول به تحصیل بوده اند، برگزار می شود، افزود: همچنین دانش آموزان دارای سطح ارزشیابی نیاز به تلاش بیشتر یا قابل قبول دوره اول ابتدایی در دروس ریاضی و فارسی و دانش آموزان دارای سطح ارزشیابی نیاز به تلاش بیشتر یا قابل قبول دوره دوم ابتدایی در دروس ریاضی، فارسی وعلوم در این طرح شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه طی ۱۶ جلسه ادامه پیدا می‌کند، عنوان کرد: مدیران مدارس با همکاری اولیاء دانش آموزان گروه هدف را تا هفتم تیرماه شناسایی و در سامانه همگام ثبت نام می‌کنند.

 

قلیچ خانی با اشاره به اینکه این طرح در ۲ مدرسه متمرکز در سطح شهر جهرم، شهر «قطب آباد»، مدارس چندپایه بخش مرکزی، «کردیان» و «سیمکان» اجرا می شود، خاطرنشان کرد: اولیاء برای اطلاع از جزئیات طرح و ثبت نام می‌توانند به آموزشگاه محل تحصیل فرزند خود مراجعه کنند.

کد خبر 1189219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha