۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای شیروان مصوب شد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان خراسان شمالی، ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای شیروان مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی جدی» جمعه شب (سوم تیرماه) در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی استان و شیروان اظهارکرد: در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به این استان 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای شیروان مصوب شد که مدیران باید پیگیر باشند اعتبارات را جذب کنند و از این میزان ۴۰۰ میلیارد ریال برای سالن ورزشی سه هزار نفره شهر مصوب شده است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شبکه فاضلاب شیروان عنوان کرد: این طرح با گذشت بیش از 10 سال 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن مصوب شده و پیگیر هستیم تا با سرعت بیشتری اجرا شود.

 

جدی اضافه کرد: با توجه به خشکسالی های چند ساله اخیر، عملیات هفت چاه آب در شهرستان اجرا شد که چهار چاه به اتمام رسیده و سه چاه در دست اجراست و با اتمام آن مشکلی در کمبود و اُفت آب نخواهیم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: در 50 نقطه آب روستایی در دستور کار است و 85 درصد مشکل تنش آبی داریم که خیرین برای پایداری آب 15 روستا ورود پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به اولویت آب های پایدار سرانی که جزو اولویت های اول استان بوده، بیان کرد: در این سفر، مهم ترین اولویت، آب های مرزی بود زیرا که نیاز اول استان است و پروژه انتقال آب های مرزی سرانی مصوب شد که در صورت اجرای آن ۴۰ میلیون مترمکعب آب در سال ذخیره می شود.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز گلایه از ارائه آمار و اطلاعات غلط برخی مدیران استان و شهرستان افزود: در بسیاری از جاها سعی کردیم اعتبار مناسب اخذ شود ولی به دلیل آمار و اطلاعات غلط موفق نشدیم، باید آمار واقعی داد و اطلاعات غلط ظلم به مردم است زیرا که محرومیت دیده نمی شود و اعتبارات مطلوب تخصیص داده نمی شود و این برای ما مشکل ساز شده است، باید به مشکلات مردم توجه کرد تا اعتبار داده شود و بتوانیم سهم شهرستان را بگیریم.

کد خبر 1189220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha